De ministerraad heeft er op voorstel van minister Kamp van Sociale Zaken en Werkgelegenheid mee ingestemd om vanaf 1 juli 2011 alleen nog in uitzonderingsgevallen een tewerkstellingsvergunning te verstrekken aan werknemers van buiten de Europese Unie...
Voor vragen, opmerkingen en offertes kunt u gebruik maken van het contactformulier.
Advies nodig? Neem contact met ons op, we helpen u graag verder!