De vakbond voor rijdend personeel bij het spoor, de VVMC, vindt de plaszak waar het bedrijf mee komt voor reizigers met hoge nood ,,verschrikkelijk''. ,,Toen ik het hoorde, dacht ik echt: dit is een grap'', zegt bestuurder Wim Eilert...
Voor vragen, opmerkingen en offertes kunt u gebruik maken van het contactformulier.
Advies nodig? Neem contact met ons op, we helpen u graag verder!