JoBo Keuringen ... goed gekeurd!

FNV opent meldlijn over arbeidsinspectie

 ‘Het is te gek voor woorden dat de Arbeidsinspecteurs zelf aangeven dat goed werk leveren niet meer te doen is, vanwege gebrek aan mankracht en een veel te hoge werkdruk. Desondanks moet de Arbeidsinspectie verder bezuinigen. Dat vindt de FNV...